Followers

Saturday, September 24, 2011

senyum walaupon anda mengalami STRESS !


cer tengok cer tengok gambaq cheq.gambaq pas balek kerja..cer fokus tang lobang hidung.mancung hokeh..:P
jangan lame2 kang hidung kaw jadi macam aku.nak?
sudah...sudah...tengok tuu..walopon aku stress tapi aku tetap senyum bile balek kerja..senyum sampai senget bibir kuh..adakah senyuman masam manis ini semate-mate untuk snap gamba jer??ha ha..ha..
kalo snap gamba memang kaw suka lah dah hobi kaw kan.
jadi,contohilah aku..senyum.tak perlu kata apa-apa....bukan kene bayar pon..kan kan..
:)

p/s : hang jangan plk duk tiru aksi aku hambek gambo time drive.itu bahaye nokkkk!!

ok u owlss..thnx for reading..tak ade idea.boring.maap yer.
esok dah kerja balek..
ergghhh... i hate the feeling of monday being tomorrow!!!!
bebai...!




No comments:

Post a Comment


MusIc akTifKaN diRikU