Followers

Recent Visitors

Saturday, September 3, 2011

Gathering with Old Friends

helo semua..selamat hari raya..bulan ni aku asyik wish raye jer kan..ala raya kan sebulan..jadi sebulan lah wish okey?
aktiviti aku hari ni ialah gathering bersame kawan-kawan lama kat pantai melawi,bachok.
sangat seronok sebab jumpa dorang.sangat teruja sebab dah lame sangat tak jumpa.
tapi yang x dapat hadir tuu, wey korang..tak dapat jumpa korang jugak tahun ni kan..aduy..sedey kot!!

ok ape pon sebelom pegi snap 1 pic boley?

hehe

caakk..

pink lagi???
errrrr..errrr..kebetulan.sebab bulan ni bulan PINK kot...Errkk!?


wanita-wanita pilihan hati..:)
yang laki tukang amek gambo jer yerk..





with sara.ex classmate..miss her so much.


biey & sara



aku sorang jer tak ayu di sini..ngehehe~



besame si cantek.. MRs JOe





panas!!! panas!!!..
belakang aku bukan sape-sape ok..ex classmate.
now seorang artis..pelakon kot.,..hentah..ngehehe~






macam biase sebelom pulang snap pic satu.
ok u owlz
thanx sudi bace entry ziey hari nie..
malam ni aku da nak betolak balik penang dah.berakhir sudah perayaan aku di sini untuk tahun ni.beraye di penang pulak..sape ade wat open house,sile jemput yer..ngehehe.
bebye Kelantan..wait 4 me penang..
: (
mmmuahhxxx ..

daaa~

No comments:

Post a Comment

MusIc akTifKaN diRikU