Followers

Wednesday, September 14, 2011

anda boleh panggil saye Miss Polka dot..

wahhhh!!!
suke suke..
fesB aku pon da menjadi polka dot..:)
ha aku jakun.aku baru dapat bendalah ni..aku mengaku..
kaw jangan duk bisik2 dalam hati yer..hehe..
sAje je wat entry nak menunjuk mnatang ni..jangan maree haa..
wey..
cantek kan?hehe..my faV u owllzz..tengok ar DP fesB aku pon berpolka dot dot..hehe.
wallaaarkkkk!!!memang gila polka..

beg aku pon polka dot..
semua nak dot dot..
boley kan..
:)

termasukk mate...
hehe..
suke suke..!!

aku nak lagi banyak benda yang ber dot dot..
sape sudi sile lah bagi yer..
yang cantek jew nak taw..
xcantek xmaw..waakkaka..

ok u owlzz..thnx sebab sudi bace  yer..
meh nak mmuah cikit..
mmmmuuuaaahhh tewtat tewtat..!


No comments:

Post a Comment


MusIc akTifKaN diRikU