Followers

Recent Visitors

Sunday, March 18, 2012

me & braces : 4 & 5 bulan di dakapan besi


assalamualaikum cinta..
opsss..sori.salah time..hehe..maklumlah semalam bru lepas tengok cerite 7 PETALA CINTA.
agak menarik kate2 dia.dan cerite pon boleh tahan jugak lah..tapi kesian kat si dia terpakse tengok cerite jiwang..sorry.jadi jambu sekali sekale pe salahnye...wahaha
uik..ni bukan topik utame kite..
beralih kepada tajuk kite pade hari ni..
sekarang dah tak de mase nk hupdate belog stiap hari.jadi untuk bulan ni aku gabungkan untuk bulan lepas n bulan ni..boley kan?he

4 bulan di dakapan besi

juz nk share perubahan gigi aku selepas kali ke 4 tukar besi ..
kali ke 4 aku pilih kaler block..pink + biru..cantek cial..he

ingat tak entry bulan yg lepas..gigi tu ade jarang..tp dlm mse sbulan je gigi da rapat balek..yey..xmalu nk senyum da..

tapi yang xpueh hatinye,gigi yang brade di dalam tuh..
masih malu malu nk kuaq kot..oleh sebab degil sangat.kali ni doc ikat besi tuu lagi ganas..
tarik getah sampai ke gigi belakang..auchhh...sakettt.. :(
xsbr nk tunggu bulan yang akan dtg nanti..


5 bulan di dakapan besi

bulan ke 5..
pilihan warna dari permintaan seseorang..ok aku tunaikannya pada kali ni..
niat nak pakai warna ungu pada hari konvo ni..tapi dah lambat nak mampos lagi konvo tuu aku pilih bulan ni jelah..
sori agak blur sebab enset cikai..
tengok tuuuu tengok wey..gigi da nk tesusun rapi..weeee~ sukanya...
gigi yang pemalu tu pon nk kua dah..
bulan ni doc da mule kikis gigi aku yang agak pemalu itu..beserta dengan siong di bahagian bawah..tujuan? untuk gigi pemalu senang beratur sama dengan gigi yang laen.cewah skema wokk..

sekali lagi snap..cantek x?hehe..
ok la u owlzz..aku sgt bz dan telampau bz dgn....
ok fine..memang bz dgn tido..
hehe..

bebaiii...
(+_+)

MusIc akTifKaN diRikU