Followers

Recent Visitors

Wednesday, December 28, 2011

Pesta Penang

assalamualaikum
haritu kami pergi pesta penang.!!
best sangat..sape belom pegi lagi?rugilah.
barang-barang semua murah giler.
naseb baek aku belom jadi giler jer.
okey,sepatotnye entry ni 22 desember.oleh kerana tak menyempat sangat nak menaip.maka terpaksa hupdate selepas semua selesai. adeh!bajet sibuk memanjang~

rumah MinangKabau

kat pesta banyak gerai-gerai bez.murah pulak tu.
eh giler benda tu harga rm5 jer??walawey.hambek teros.benda ape?
korang kena pi sendiri lah tengok..wahaha..
aku tak ade benda lain dah kalo shopping mesti ajer beli baju.
pecaye atau tidak, baju cotton POLka dot hanya RM50 sepasang.
gila polka punya murah!.aku tengok kat tesco haritu RM100 kot.


selain dari jual-jual.kat sini pon ade fun fair.tapi maaf,tak murah..mahal!!.baek shopping dari maen..
aku dan incik syg naek roller coster RM22.muraaaaaaa sangap kan?errrrr..


oleh kerana nak pegi Icity punye jauh kat KL tak dapat-dapat lagi..
so kat pesta ni pon ade Taman lampu jugak okeh.ala-ala icity gitu.janji ade lampu-lampu kat pokok..jangan nak heran sangat kat icity aje yang ade.hehe..
tapi sayang DsLr tak ade.so snap-snap gune telipon je mampu.







terpakse dongak sebab..comel.hee


nak pegi lagii!!!..
bezzz..
peliz bawak saye..
(@_@)

Sunday, December 25, 2011

Part 2 ::Love Story With A Happy Ending

assalamualaikum..
sambungan untuk part 1....
banyak sangat gambar wedding mariyah yang aku nak kongsi.
aku cuba akan upload tapi bukan semua lah..line sangat slow sekarang.maaf okey.













































.
.
.
.
.
.
ok da abes..
masih ade lagi gambar yang tak dapat di upload kat sini.
tapi aku rase cukup dah kot.banyak-banyak nanti korang buhsan plak kan.
ok terime kaseh sudi datang.







special entry to : mariyah dan suami (epul)
"tahniah ..
semoga korang bahagia buat selama-lamanya dan selamat menempuh ke alam perkahwinan.
dah dapat beby nanti jangan lupa khabar kat kawan-kawan.(penting ke?errrrr..)
epul sila jaga isteri anda paling terbaek okeh.hehe..
weloveusomuchmariyah!!
kitorang akan merindui saat kita bersama."

bebai allzzz....


MusIc akTifKaN diRikU