Followers

Saturday, December 24, 2011

Part 1::Love Story With A Happy Ending

assalamualaikum..
banyak sangat bende nak hupdate minggu ni.tapi tak sempat.tapi insyaallah akan datang ade..
untuk entry kali ni nak kongsi love story kat korang semua.iaitu cerita di hari bahagia seorang kawan aku semasa di politeknik dulu. Mariyah..jangan tekejot okey.huhu.
oh no..nape ramai sangat kawan aku da kawen ni...err aku bile lagi??
sorry,tak pikir lagi lah.
sambil tu nak kongsi gambar-gambar raja sehari ni kat korang yang tak berkesempatan nak pergi kenduri beliau..
sambil tu nak kongsi jugak yang ziey pon bole jadi photographer dan editor gamba yang kreatif..hehe.tapi
tak de lah pro macam korang..baru nak belajar okeh.jangan perli peliz..
tuan punye belog nak melaram atas katil pengantin dulu.
hambek berkat okeh.
hi hi hi..!


ini hadiah dari kami untuk raja sehari.tahniah sayang!


first touch.sangat cantek macam bidadari.kan kan
 .
.
.






.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaa

ini lah permaisuri epul...



get ready menunggu sang suami datang..
.
.
sorry sangat line beruk aku sangat siput.
dan sedang cuba mengedit gambar- gambar untuk menjadi lebih cantek..banyak kot!
jadi aku terpakse buat sambungan untuk entry ni buat tatapan korang semua yang sudi melawat.
jangan lupa tengok gambar dorang untuk entry Part 2 pulak okeh..
daaaa~

2 comments:

  1. slmt pengantin baru yah..em sori 4 everything..i wanna let u know dat im always support u behind ok..even u'll never noe..miss u fren.

    ReplyDelete


MusIc akTifKaN diRikU