Followers

Recent Visitors

Wednesday, December 28, 2011

Pesta Penang

assalamualaikum
haritu kami pergi pesta penang.!!
best sangat..sape belom pegi lagi?rugilah.
barang-barang semua murah giler.
naseb baek aku belom jadi giler jer.
okey,sepatotnye entry ni 22 desember.oleh kerana tak menyempat sangat nak menaip.maka terpaksa hupdate selepas semua selesai. adeh!bajet sibuk memanjang~

rumah MinangKabau

kat pesta banyak gerai-gerai bez.murah pulak tu.
eh giler benda tu harga rm5 jer??walawey.hambek teros.benda ape?
korang kena pi sendiri lah tengok..wahaha..
aku tak ade benda lain dah kalo shopping mesti ajer beli baju.
pecaye atau tidak, baju cotton POLka dot hanya RM50 sepasang.
gila polka punya murah!.aku tengok kat tesco haritu RM100 kot.


selain dari jual-jual.kat sini pon ade fun fair.tapi maaf,tak murah..mahal!!.baek shopping dari maen..
aku dan incik syg naek roller coster RM22.muraaaaaaa sangap kan?errrrr..


oleh kerana nak pegi Icity punye jauh kat KL tak dapat-dapat lagi..
so kat pesta ni pon ade Taman lampu jugak okeh.ala-ala icity gitu.janji ade lampu-lampu kat pokok..jangan nak heran sangat kat icity aje yang ade.hehe..
tapi sayang DsLr tak ade.so snap-snap gune telipon je mampu.







terpakse dongak sebab..comel.hee


nak pegi lagii!!!..
bezzz..
peliz bawak saye..
(@_@)

No comments:

Post a Comment

MusIc akTifKaN diRikU