Followers

Recent Visitors

Sunday, December 25, 2011

Part 2 ::Love Story With A Happy Ending

assalamualaikum..
sambungan untuk part 1....
banyak sangat gambar wedding mariyah yang aku nak kongsi.
aku cuba akan upload tapi bukan semua lah..line sangat slow sekarang.maaf okey.













































.
.
.
.
.
.
ok da abes..
masih ade lagi gambar yang tak dapat di upload kat sini.
tapi aku rase cukup dah kot.banyak-banyak nanti korang buhsan plak kan.
ok terime kaseh sudi datang.







special entry to : mariyah dan suami (epul)
"tahniah ..
semoga korang bahagia buat selama-lamanya dan selamat menempuh ke alam perkahwinan.
dah dapat beby nanti jangan lupa khabar kat kawan-kawan.(penting ke?errrrr..)
epul sila jaga isteri anda paling terbaek okeh.hehe..
weloveusomuchmariyah!!
kitorang akan merindui saat kita bersama."

bebai allzzz....


No comments:

Post a Comment

MusIc akTifKaN diRikU