Followers

Recent Visitors

Thursday, September 1, 2011

selamat menjadi TUNANGAN orang.alhamdulillah

assalamualaikum
salam 1 september u owlzz..
entri kali ni ber tajuk seperti di atas.alhamdulillah akhirnya selamat juga menjadi tunangan orang setelah sekian lame ber kapel.cewah..

.
.

.



tadaaaaaa~



saye sudah bertunang yer..harap maklum.!!
hehe.tak de lah..saje wat suspen.aku lambat lagi larh..
harini aku pegi majlis pertunangan sahabat baek aku masa zaman sekolah menengah dulu, kak ja..
dan dengan tak di rancang aku juga lah MAK ANDAM dia.
wey..aku mekap pengantin wey..tak sangka pulak pegi terus disuruh mekap..haha..
aku tak tahu lah hasil lukisan aku menjadi ke  tak.korang tengok sendiri gamba dia kt bawah ni..nanti korang komen lah sendiri ok ke tak hasil mekap aku.hehe



mak andam wannabe bersama pengantin wannabe.
cun tak?hehe.yang penting makeup by siti nazihah rosli.
camana korang??? ok ke tak?

skali lagi snap.orite|baru puas hati|.hehe

bersama hantaran pertunangan beliau.

bersama adik dan sedare beliau.


seb bek la pakai baju merah..sedondon gitu.


anggun (>_<)





akhirnyaa..SITI HAJAR telah menjadi tunangan seorang jejaka bernama ____
alamak.lupe la nama bro tu.

to : kak ja 
selamat bertunang.semoga jodoh berpanjangan dan bahagia selalu di samping yang tersayang.
semoga majlis perkahwinan yang akan datang akan lebih meriah dan bermakna buat kak ja sekeluarga. maaf taw kalau majlis nikah nanti zie tak dapat datang.harap-harap dapat cuti time tu.hehe...ok. zie sayang kak ja.mmmuaaahh..
p/s : jangan lambat2 langsung yer.hehe

eh eh..ni sape ni??
ok
kenal kan..ini peminat saye.adik hape ntah namenyer..mintak bergambo besame..
hennnakk jugakk erkk!!!
adik.!adik!..akak lupe nak gitaw adik.."adik sangat comeL."
(>_<)

sekian ~




No comments:

Post a Comment

MusIc akTifKaN diRikU