Followers

Wednesday, August 31, 2011

MerdekaRAYA bersama teMaN TersayanG

aku sangat hepi..
yeah..kan aku cakap dah..
raye tahun ni memang meriah..
aku rasa cukup puas..
sebab.....................
31 ogos 2011
dapat beraye dengan semua ahli kuage..dan juge kawan-kawan.
harini hang out sambil beraye bersama ecah dan farihan..
seronok weyyy...
aku bersama adik angkat.>yey,aku nk dapat anak buah dah!!<
selepas beraya di rumah aku dan ecah..kami on da way ke mall..
yeah..destinasi yang menarik..window shopping only.

singgah d perhentian untuk menikmati paratha yang sedap...
smpai kan orang lalu depan kami pon dorang usha makanan kami.helo helo..kalo nak cakap okey!

pizza beef...ermm..yummi..

tengok tu..sedapnyerr...

snap snap pic bersame untuk kenangan.
cyg kamo.. :D



sekian entri aku untuk hari ini.
selamat hari raye u owllzzz..
:)

No comments:

Post a Comment


MusIc akTifKaN diRikU