Followers

Monday, October 24, 2011

tik tik tik...

assalamualaikum..
lamenye x update belog..dah bersarang dah..
harini baru dapat meluangkan mase sikit dengan kaw kan..
aku xsempat nak update.superb busy..busy dengan tido okeh.wahahaha.hobi aku kot!!
sumpah sejak keje ni life aku da brubah terukk.hari senin aku ingat hari sabtu..sampey bulan october aku ingat bulan november dah..yang aku taw.tido,makan pegi keje..hari2 macam tu lah.
sampai ade boipren pon tak nyempat nak dating lame2 lagi dah..
:(
walo pe pon pengorbanan tetap dan harus diteruskan..cewah....





 tadi sempat singgah J.J bersame incik syg..tanpa di rancang terjumpa jam kapel..
dah lame kot kami nak beli..hari ni baru terbeli..
eeeee suka nyaa...yesss!!!
temkiu dARL..

No comments:

Post a Comment


MusIc akTifKaN diRikU