Followers

Wednesday, October 26, 2011

Ber TUTTI FRUTTI Bersama BFF

helo hye
assalamualaikum..
cuti lagi..cuti macam tak cuti..rase sangat sekejap kan.
adeh..esok dah keje.
so,aku menggunakan masa cuti aku dengan meluangkan masa bersama budak unibercity ..yeah..wuindu sangat..:)
dan kami tengok wayang same..window shopping ...
dan BER TUTTi Frutti bersama..yummi.
bez..dan harga pon memang bez..ikot kata hati ni macam nak cedok jer bagi penuh Cup.tapi tak mampu.

 

my feb strawberry n vanilla.tapi tersalah hambek yang original.tapi tetap sedap.tengok harge la.RM18 kot.
BFF amek chocolate yang sememangnya feb beliau.lupa plak harge.sume sekali mau tiga poloh hinggit kalo tak silap.mahal?tapi berbaloi.hehe..
anda bila lagi??
jom lah beramai-ramai ke KArnival JOMhebOH di kota bharu  opss silap iklan..jom ke tutti frutti dan nikmati kegemaran anda..sile sediakan duit banyak yer takot terlebih gram..

 ini dia budak unibercity.walopon batuk tetap mao eskrim kan.
 aku yang suke yogurt segar.hoyeah..


.lenkali sape rase macam nak belanja aku..tak payah susah-susah carik kedai makan laen..
bawak je aku makan tutti fruitti okeh..snang kan.haha.
bye u owLzz.

No comments:

Post a Comment


MusIc akTifKaN diRikU