Followers

Saturday, May 28, 2011

(VIDEO)Ghairah Shah Jaszle dengan Prema Yin??

entry tentang hiburan harini..sangat terkejut dan agak xpuas hati.semakin menjadi2 hiburan melayu skang erk..nk tiru AMerika ke??ish3..jangan malukan negare la...yang paling tak puas hati.video ni  shah Jazle la plak...aku agak minat la mamat ni.sejak die belakon dlm cite asmara tu..tapii lepas tgk artikel ni kat beautifulnara sori yer..aku tak suke kamu lagi dah..opss..macam la mamat tu suke kaw nokk..
korang tgk lah sendiri video die ni dan nilai lah sendiri layak ke video sebegini di malaysia..ini bukan budaya kite di malaysia okey.

mula-mula tengok video ni..aku tak kenal pon siape la Prema Yin ni yer..korang kenal???ape lagi..GOOGLE jer ler...kalo malas nk google..meh aku kenalkan..
minah ni mix Cine + India dan dulu penah menjuarai WHO WILL WIN THE MALAYSIAN TOPSTAR pada tahun 2004..ingat tak??? ke tak tengok? same lah kite. wink** ..aku kenal minah ni pon kat paper jer..suare dia bez sikit jer dari miz nina..tapi miz nina bez banyak la.
tapi hebat gak la minah ni sebab ade lagu dia yang berbahasa melayu bertajuk eyo-eyo 
telah pon diputarkan di salah satu radio di JERMAN.hmm not bad la kan.
tapi agak-agak la kan nak wat video klip terbaru die ala- ala barat ..tak sesuwai di malaysia okeh.

No comments:

Post a Comment


MusIc akTifKaN diRikU