Followers

Recent Visitors

Monday, May 23, 2011

Laman WEb yang mengHINA IsLAm.astaghfirullahal'azim.

ALLAHHUAKBAR...!!! ALLAHHUAKBAR..!! ALLAHHUAKBAR..!!! Hanya itu yang dapat aku katakan.. sedih tatkala mendapat info dari rakan blog mengenai sebuah blog yang menghina islam sebegini rupa..!!
Wahai umat2 Nabi Muhammad SAW.. Bangunn..!! Jangan dibiarkan binatang yang sebegini rupa terus menguasai dunia...  ni dia blog SIAL DAN CELAKA nihh.. Korang boleh pegi tengok sendiri..ya ALLAH..aku hanya mampu berdoa smoga die mndapat blasan yang setimpal dengannya..
Terima kasih diucapkan kepada WAN SANDX dan wancikgumuzik
kerana memberi informasi ini kepada semua.
Kepada korang yang beragama islam... Aku merayu... Lakukan sesuatu supaya blog itu dihentikan..!!!
sedihnye la..
Korang sila buat entri ini dan sebarkan... korang jugak boleh buat aduan DI SINI ok....

P/S : Aku menangis....!!!

3 comments:

  1. ferghhh..tak sangka blog pun ada yg menhina...betul2 mnyakitkan ati...tq sebb bgtau sy..jom sama2 berdoa agar c penghina ini di beri pengajaran yg setimpal..apa dah jadi!!sebuah fan page facebook menghina islam

    ReplyDelete

MusIc akTifKaN diRikU