Followers

Thursday, May 5, 2011

cari identiti sendiri boley?

identiti?ape tu??kalo xtaw sile tanye incik Google syg yer..
bnde yang aku nk merepek kat sini adalah fasal orang yang xboleh nak jadi diri sendiri.asyik nak jadikan identiti orang lain jer pastu letak kat diri sendiri..ape jenis penyakit pon aku xtawu la kan..especially bile nk buat blog..kan..korang sepatutnye jadi diri sendiri bile korang nak menaip cerite2 korang kt blog. buat blog ni memang mudah kan.tp yang payahnye nk keluarkan idea "original" kan.? ha aku pon mengaku ok aku pon jahat.suke gak la copy2 idea org..tp pliz ok.aku takde lah gile identiti org laen sgale...bagi aku,tulis blog ni aku tak pikir langsung pon bape ramai pembace blog aku..korang xsuke korang bole blah..tu jer.janji aku dapat tulis ape yang aku nak dan dapat lepaskan hobi aku ni..
tapi yang aku hot sangat la kan.bile bace sesetengah blog orang yang cube-cube nak menjadi orang lain yang sememangnya kite dah tawu trademark orang yang di copy tu..nampak sangat lah kaw ni mengalami masalah kehilangan identiti sendiri ea?
tak syok la mcm ni ..kalo aku tengok bace ayat mcm nak same je.boring kot aku nk membace nye..cer buat cite laen sikit..

juz be urself la..kalo same 2-3 bende tu nomel lah wey..contoh: nama panggilan diri.macam "awak" "kau aku" dan sewaktu dengannye.yang ni paling biase la nk jmpe kesamaannye.tapi kalo style name nak same.ayat nak same segale..kaw agak-agak la jgk.bezakan la.boleh kan?


korang aku harap xde la yang buat blog cube-cube nak jadi orang lain.cari kelebihan sendiri boley kan?fokus pade satu minat dan perkare yang korang suke jer.jangan tipu diri sendiri..bepijak d atas bumi yang nyata.itulah sebaeknye..
smile owez keyh..;)






No comments:

Post a Comment


MusIc akTifKaN diRikU