Followers

Recent Visitors

Tuesday, June 21, 2011

Hadiah Paling Besar untuk hari Jadi

wey sonok wey..sonok ni...aku dpt adiah wey...
hadiah Paling besar taw daq..??? korg nak taw ape yg besar tu?hehe...
ha ni diee.
scroll di bawah lagi yer..



nampak tak? law tak nampak klik gambar ni tros terjun ke belog empunye diri dan korang leh bace sendiri yer..aku malas nk terang detail..hehe

waaahhh...sangat terharu wey!!
ape tidaknye aku dapat hadiah yang paling special.hadiah dari seorang kawan dengan menulis entri pasal aku dan 21jun dan dia..sgt special bukan?dan hadiah ni hadiah paling besar aku pnah dapat.satu skrin besarr laptop tuu..ngehehe.


TO: ANN
trime kaseh banget.
sgt suke.bile bace jadi nak nangeh.rindu saat tu..
walo ape pon jadi memang kite tetap bez pren okeh..hehe..
temkiu untuk entry tersebut.yeah..! suke suke.suke.
(* _^)

No comments:

Post a Comment

MusIc akTifKaN diRikU