Followers

Recent Visitors

Sunday, June 12, 2011

aktiviti aku sebagai seorang penganggur

cuti-cuti begini kalo asyik duk mengadap tV ajer boring jugak.lagi-lagi kalo asyik 24jam duk surfing internet..tibe-tibe teringin nak Menjahit lah..wah!keje bagus di musim pengangguran...bakat yang dah lame terpendam ni.(^_^) nak kate hobi tu tak delah sangat tapi wat isi masa lapang boley la.
kau pk aku ni pandai jahit baju ke??no no..bukan jahit baju sepasang yer..aku juz jahit manik n labuci di baju yang telah siap di jahit...selalu nak dekat raye mesti berlip lap lah baju aku.nak tempah kedai mahal sangat.jadi hand made lagi berbaloi2 ye daq..
baru sebelah je siap.

hampir 50% siap dalam masa 1 hari


test jap..cantek tak??huhu

yeah..akhirnya!!!.puas hati..:)

1 comment:

  1. okey lah ada benda nk buat,dari kte ni duk congok dpn laptop jekla hari2,hahaha..

    ReplyDelete

MusIc akTifKaN diRikU