Followers

Saturday, January 29, 2011

spend time with my Boo.

khamis,27 feb 2011..sebelom cuti sekolah yg bakal tibe ni aku suke luang mase besame incik syg..eh sowi yer,kami maseh skolah..ahaaa..kami pegi tgk wayang besame, makan besame dan jalan besame..sonot nye..

singgah jap men game sbelom masuk panggung..incik syg kempunan nk belumba kete la plak..
sonok sgt ea smpai men kalah..hehe

bialah cite ni da lame kua,dan bia la org nk kate aku ni ketggalan skalipon lantak lah..selagi ade kt wyg tgk jela kn..movie ni bez sgt..aku bagi 10 bintang..jln crite yg sgt complicated.sukar d jgke endingnye.filem seram melayu ptame yg bejaye menakotkan kami..korg dh tgk??sape blom lg cpt2 la tgk.xrugi..ceh promot plak ek..


jumaat,28 feb 2011...buat kali pertame nye aku teman incik syg men futsal...jam 12 tgh mlm die jemput aku.lokasi at best bola-bola,mak mandin.penang..ni la futsal petame aku jejak.tq incik syg sbb bg peluang sy ikot die mlm tu.kalo x mmg xkn pegi lah.kaw nk kate aku jakun?huhu..ade aku kesah??jnji aku sonok..aku taw betape bangge nye incik syg bile awek die duk mengadap die menyaksikan aksi - aksi ganas die menyepak bola..wahaaha..kunon tnjuk macho la tuu..;P
best bola- bola

menunggu sampai jam 3 pagi..c mate aku smpi merah taw..

No comments:

Post a Comment


MusIc akTifKaN diRikU