Followers

Recent Visitors

Saturday, January 29, 2011

balek kampong..hureyy...!


28feb 2011,ke jeti besame kwn2 utk balek kampong..gile sonok la kn kalo cuti.tp sedikit sedey sbb incik syg xdpt teman besame d sbbkn hal len...wuuu...
weh korg nk taw x buat petame kali nye aku nek bas 2 tingkat..yer.kali petame.ok..dan tolong lah jgn bagi aku nek bas cenggini lg..aku xska.bas tambahan..bayar bukan men mahal lg tp xdpt khdmat yg smpurne..taik tol.
pg esoknye aku smpi lewat..kul 6 bru smpi d KB..hah..biasenye kul 4 mmg dh smpi..ish3
hrni kat pekan kg aku ade pasar pagi.hape lagi shopping lah keje nye.mmg berbaloi2 tao.kalo ade sape nk ikot aku balek jom lah.(bagi korg2 yg kenal jer.yg xknal x d galakkan ok.)
nk taw aku beli ape?usha kt bwh lg yer..



aku suke polka dot.kalo boley sume jenis brg aku nk polka dot.terlalu minat hingge baju ni aku sapu due warne tros.harge??nk taw juz mesej aku je erk..boleh d dapati d ketereh..;)

 dress polka dot

red roses
oh tersgt lah santek sandle ini..tnpe ragu2 aku angkat jgk.korg nk taw bpe harge die??
cube teka brape bleh dpt??bagi aku mmmg tersgt elegant,murah plak tu..sukenye..;)
bunyi mcm byk sgt aku beli erk..tp hakikatnye tu je smpat..duit abes sbb len lg..
ok u oLLss..bye.

4 comments:

  1. wahhh berkenan lak i tgk u punye baju tuh.. hehe how much tuh?

    ReplyDelete
  2. nisaa...harge tu juz RM16..
    murah kn??cotton plak tu

    ReplyDelete
  3. cik kumbang= bkn black dear...blue black..hehe..santek kn..;)

    ReplyDelete

MusIc akTifKaN diRikU