Followers

Monday, January 31, 2011

siapa nak SHAWL FREE???..cepat cepat..

assalamualaikum sume..
title entry kali nih betol- betol buat readers blog menjadi tertarik..cewah.aku sendiri pon tertarik tu sbb aku wat entry ni..korang nak jugak x??..aku join 1 contest dari BUTIK ALESYA.sebuah butik online yang menjual pelbagai jenis tudung taw.dan untuk pengetahuan korg jgk aku dah byk kali shooping shawl teros dari rumah owner BUTIK ALESYA ni.
so dapat pilih shawl dengan puas hati skali..haha.sumenye berkualiti taw.pecayelah..
bagi yang kurang badjet boleh join contest yang di anjurkan baru baru ni.rugi xjoin taw..mudah sesangat untuk dptkan antara 50 shawl to giveaway....wah wah wah..sape lagi yg dpt bagi shawl free kat kite kan?
nak shawl cenggini??jom
 apa yang korang perlu buat adalah buat entry seperti aku ni.promot betol nih..hehe..
okey korang, untuk dapatkan shawl ni korang sile scroll down lagi yer :
ikot step yg diberikan taw

Step 1 : Become a member of butik alesya ~shawls & scarves fan page di Facebook dan tiru macam aku jd follower kat blog ni www.butikalesya.blogspot.com 


Step 2 : korang kenalah buat special POST to promote BUTIK ALESYA at your blog mcm yg aku wat ni la.... 
p/s: bagi yang xde blog.berite baek jgak utk korg wey..korang jangan ingat korg dah telepas peluang ni taw..korang jugak boleh wat entry macam aku ni kat NOTE di Facebook korg tu..xpyh dh aku nk tunjuk care nye kan?pandai2 korg lah..xtaw jgk nk wt camane??ok aku bagi contonye..
korang try lah wat yg lg creative okey (CONTOH special POST dlm FACEBOOK)

Step 3 : Share Our blog's BUTIK ALESYA at your page ( your blog/ your facebook)


Step 4 : Then suggest fan page butik alesya ~shawls & scarves pada uol nyer friends.. suh lah mereka join/ "LIKE" our fan page k.alahai bukan kena bayar pon nk "like2" page kt fb kan??jangan kedekot boley?boley x?ok tenkiu..


Step 5 : Send your detail (nama, alamat, dan no.phone) kat  butikalesya@gmail.com supaya pihak BUTIK ALESYA senang nak poskan shawl2 tu nanti..kalo x anta camane la nk anta bndalah tu wey..

Bila dah selesai sumenye.ape perlu buat lagi ye??ade lagi ke??okey,sile scroll down lagi...bawak bertendang okey..hehe

jeng jeng jeng....

First 20 ENTRY yang suggest 200 friends (if lagi ramai lagi dialu-alukan ) akan dapat FREE SHAWL+ Clip RAMBUT TUDUNG..wah siap nk bagi clip rmbut lagi tuu...aku suke wey..korang camane??


(sila print screen dan email ke butikalesya@gmail.com sebagai bukti yg anda dah suggest 200 friend tau)
tapii...alamak..ade tapi plak dah..
tapiii korang perlu cepat lah.sekali lg aku igtkan
21-50 entry je akan dapat FREE SHAWL
kalo terlepas peluang rugi la korang..

DAN
The MOST CREATIVE POST mesti dpt punye lah.

KOLEKSI- KOLEKSI YANG ade kt BUTIK ALESYA 
sile klik link di bawah untuk lihat gamba-gamba.temkiu..;)
KOLEKSI-KOLEKSI SHAWL yang ziey dapatkan di BUTIK ALESYA
hang out 2gether dgn gaye memakai shawl cotton plain..we love dis shawl..


kua date dgn shawl crumple najla'
suke coral ala-ala zebra gitu..;)


inner cotton bersame shawl cotton.xpanas wey..


shawl cotton plain yang ade corak kt hujung shawl..santek kan??




okey.ni xde kene mngena..juz love..haha..


oh dis shawl lagii santek..like pelangi..hmmm


aku paling suke inner cotton ni..hehe..my feb colour..;)


jangan ingat aku je yg ade..sume kwn2 rumah aku beli tdung disini jgk..;)


bez fren ever


membe kelas yg mengaya kan shawl fyna.
sori to amalina alias sbb curik pic ni kt fb beliau..hehe..
promot.;)
MY favourite SHAWL
.hehe.sempat lagi yer..juz nk gtaw je shawl or koleksi len yg aku blom dptkan..
pink yg santek.
nk ni gak.he
kalo bleh nk kumpul sume kaler yang ade..hehe
suke shawl ni..dan xlupe jgk clip flower tu..hehe
lastly,temkiu kepade owner BUTIK ALESYA  sbb bg peluang utk kite sume utk join contest utk mendptkn free shawl.bukn susah pon,juz ikot step dan tggu....lihat hasil nye.mane lah taw tuah korang..xsalah mencube kan.:)
jd pade korg2 yg belom join mai la join sekaki wey..bukan kene bayar pon kan.kalo da malas sgt nk menaip korg copy paste jelah..haha..tp x kreatif la kan.hehe.
k bye u oLss..

No comments:

Post a Comment


MusIc akTifKaN diRikU