Followers

Recent Visitors

Friday, December 31, 2010

(part 2)AZAM TAHUN BARU


HAPIE NEW YEAR SEMUA....mai smbung cite mggu lps jom,.mlm ni nk p tgk bunge api kt ne??aku sambut kt pdg kota besame incik sayang..hehe..ok tu cite esok2 je erk..sambung topik..
Wey,Penting ke nak berazam-azam nih?..
Penting la beb..ape xpnting nye. azam ni sebenarnya doa kita.niat kite dlm hati kn.niat tu la doa…tp dsebab tiap2 kali nk masuk tahun baru kite kerap duk dengar ‘AZAM TAHU BARU’, sampaikan bnde ni cuma jadi benda yang tak penting lg dah.. kalo nk buat,buat je la azam…xde org marah pon..ade aku kesah?tp nak buat betul2 entah nye jadi ke tidak.btol x?.hancus segale..
Tips supaye azam tu bkn hanye tanam tebu d tepi biri2..eh maap..**bibir.
1. xpyh duk azam lebih2 la…ikot keupayaan jela..mak suke.
2. pijak atas bumi yg nyata..jgn nk prasan lebih ok.
3. anggap la azam tu amanah untuk diri sdri jgk bru btol.
4.ape kate taun ni azam kite tules kt satu note/kertas.hak3
Ok la uoLss..takat ni je dlu..pape pon, aku ucpkan selamat berazam baru dan selamat tahun 2011 erk..bagi kaw kaw yg xmo berazam tu lantak kaw lah.ade mak kesah ke.tp aku nk psan la jgn nk mngate kt org yg ade azam tu dgn kate2 sinis”eleh,org azam die pon nk ikot sgale”..same2 la kite yer.jgn gaduh..haha..
pnjg labor plak aku duk potpet ni.kang ade yg boring plak kn.k baibai uoLss..

No comments:

Post a Comment

MusIc akTifKaN diRikU