Followers

Recent Visitors

Monday, December 20, 2010

SHAWAL

ehem..helo sume...
note kali ni x bez sgt..saje nk wt gempak..ceceeehhh..
nk cite pasal shawal sperti mane kt tajuk d atas..da nk raye ke?eh ni bln puase ke??..hrp besabar ye.aku salah eja je tu..
sebenanye tajuk die shawl anting2.'
x ke pelik tu kalo time2 cenggini nk cite psal shawal plak kn.nk raye pon lmbt lg..ehek2.
hrtu aku ade p usha2 tdung tao..sbenanye da lme kot nk pkai.tp confident xdek.tp kali ni aku keraskan hati pkai gak.
shawal anting2.eh cilap lg hrp maap yer.:D

1st tym kua dgn mr syg aku mngenekan shawl anting.wah,kelainan terserlah..tp hampeh..
mentang2 u xpnh tgk i cmni u bleh ckp xpcaye i gf u yer...xpe2.
cover nmpk kurus d bhgia muke.

u pndg2 i pelik mcm xpnh tgk i jer erk..wey korg jgn igt die pndg aku sbb cantek la..abeskn dlu dgr aku nk cite ni..ha sile sile bce lg yer....
aku terpelik jgk org pndg pelik cmtu..bile tye die..die bleh tye aku nk kawen??hah?adakah ini crown?bkn shawl ke aku pkai?bile tye lg,amboy2 sesodap raso je u kate i boolat yer..ok i tao i boolat bile pakai bndalah ni.jgn slhkn i..mrh la shawl ni.;P..ah xpela.xkesah.u kate ape pon i trime.skurang selebihnye aku bleh sdr diri sikit kan..xde la tggi diri jer.ehem mksd aku bangge diri ok..aku tao aku da xbleh tggi..ckup2.sudah yer..
weyh mslhnye sesuai ke aku trus berpenampilan begini?jwpnnye aku pon xbleh nk ckp.jd...kite tggu dan tggu hr yg akan dtg yer....
bye uOLLss..

2 comments:

MusIc akTifKaN diRikU