Followers

Recent Visitors

Saturday, September 18, 2010

kembaLi ke sekOlah..=(

packing brg untuk kembali ke sekolah poli dgn hati yg tidak rela..oh tidak...
pasni mule kembali penyakit letey,malez,stress,tension dan sgale macam jenis penyakit negatif.hahaha..
ape2 pon tjadi aku tpakse n harus lalui jgk hr2 yg mendatang ni..sbar ye.taun dpn kaw nk beh blajo da pon.t kaw sedey plak bjauhan dgn buah hati kaw tu.


cenggitu la.. lumrah hidup.walo perit,pahit, masam,or susahnye hdp sbg student, kite totap jgk kne lalui sume tu.xleh nk lari..kene ingat!!!bkn kite je yg susah ,cube pk org len pon hdup lg susah dr kite..ceceeehhhh!!!skema plak...ni pesanan dr buah ati aku en.mohamad nazmi.tq sbb kau pmbkr roti smgt aku.lebiu lah..=p
dah..dah..siyes ok. kaw sdar x,bile kite tgh blaja kite mst kate "lambatnye nk abes blaja.da bosan"...hah bile kaw da abeh blaja nanti msti kaw kate "oh sronok betul zmn aku blajo dulu.xde tension dgn keje ni."..ish mcm2 la prangai org ni kan..tmasuk aku jgk pon.


ape pon,trime kaseh buat awk2 yg slalu d smping sy d kale susah dan sng sy.oh tq buat farihan,ecah n mira yer.korg tman susah sng saye.muah3 walo korg busuk pon..bg yg ade tym aku sng shje tu bole blah kpale.trme kaseh jgk erk.pepon korg ttp kwn aku.syg korg.

No comments:

Post a Comment

MusIc akTifKaN diRikU