Followers

Friday, November 18, 2011

1 : cabut gigi

hari ni cuti.yeah..smemang nye hari yang aku tunggu tunggu..bukan sebab nak berdating okeh.xde mase..
cume ade mase untuk buat appointment dengan doctor gigi sahaje..konon nye nak jage gigi yang sehat..cehh..
sebelum masuk ke bilik doc..ya allah takot giler..mcm2 dalam kepale.
yang paling sedih,sebelom ni kalau nak pegi klinik ke nk p jmpa doc gigi ke memang kekasih hatiku selalu di sisi..kalo bukan Ma yg selalu teman aku tak ade nye aku gementar nak buat rawatan ape2..manje kan??helo bukan manje okeh,tp kaseh syg antare ibu dan anak....hehe..
hape skali pon aku dah masuk 20an..aku perlu dan harus berdikari..sampai bile la nak suruh ma jer ikot blakang kan..he he..
berbalek pade topik sbena aku untuk hari ini..
aku kene cabut 4 batang gigi untuk bulan ini..
hari ni hari pertame dan sebatang sahaje gigi aku buat.sebab aku takott.
lepas cabut darah tak henti henti kua dari gusi..ya Allah.seram sengal..!!

membuang gigi yang tidak bermasalah..mcm buang barang yang berharga dan xrosak.hmm syg kan??..tapi demi kau dot dot..aku harus berkorban.suka sgt dot dot..pdan muke  kaw.tapi naseb baek lah siong kesayangan aku tak perlu di buang..yes..masih manis senyuman ku.okeh jangn jelez.

tengok tu..kosong gigi di belakang..darah pon da xde..suka suka suka..:)
next week aku akan update lg pengalaman aku pasal ni okeh..gigi aku dalam proses pembaik pulih.semoga semuanya okeh..:)


lurve,

No comments:

Post a Comment


MusIc akTifKaN diRikU