Followers

Sunday, November 28, 2010

impian.mimpi.fantasi atau realiti kelak?

brcerite mngenai impian.impian yg slalu kite impikan.yeah..kdg2 ssuatu yg hadir d alam fantasi jer bkn realiti..
tp bukan bemakne xbole nk jd realiti.boley sgt lah!kalo ade minat dan usahe....nk lagiii kalo ade dorongan dan sokongan dr kwn2 dan org yg kite syg.lagiiii lah semangat weyh...
impian ni jgak perlukan duit yer.ni mslah aku seperkare lg..zmn skang sume duit,xde duit xde jalan.lupekan jela impian kaw tuh wokk..
ape pon aku tetap jgk nk cite psl impian aku..impian aku adalah bnde yg aku suka..minat gile2 minat bnde tuh..smpi aku jd gile byg..gile tuh smpi boley wat aku masuk hspital  plg bahagie skali kt dunia...haha..lebey plak.

impian aku yg pertame:

tp aku mak andam yg bersih.bkn mcm d gmba yer.derr..
hehe..suke mekap2 org.yeah..dr kecik smpi skang aku suke tgk mak andam duk touch up pngntin2..kalo da tgk nk meleleh air liur aku..ase nk je join mak andam tu conteng2 muke org tu gak..tringat plak mse aku duk ostel mse skola menengah dulu..aku mekap2 junior aku.da name lg minat xkire sape aku blasah je.:)
smpai kn warden asmara.eh warden asrama pon aku yg mekapkn die sblm p skola.hehe..
hye kakzah skang xde sape da nk mekap kamu kan..

impian aku yg kedua:

haa..yg ni mmg xtaw bile la aku dpt bli sdri n bwk sdri kete ni..nmpk gayenye mimpi jela yeo.. :| 

impian lagi yg ketiga:
aku suke snap2 gmba..kalo free2 aku suke tgk blog PHOTOAURA.NET..blog photographer yg amek gmba org kawen.he.santek. 
dsmping itu aku ske edit2 gmba aku,gmba kawan2,pemandangan..syiok weyh....jd logik la aku nk dptkan satu camera canon yg canggih mcm abg aku punye ni..suke gile.sbb lawa..hodoh pon jd santek...huhuu.
tp maybe da kje n ade duit sdri bru dpt kot.skang takat iphone boley la nk dpt.kn. :|
smoge impian sy tcapai dan bukan fantasi kt tidur sy hari2 yer...wuu..

sekian dr budak kecip kacip kucup....;"
A

No comments:

Post a Comment


MusIc akTifKaN diRikU