Followers

Recent Visitors

Friday, October 15, 2010

KAWAn KE lawAn?

lamenye aku x update,busy + line xde..byk cite nk d tuleh tp lenkali lah lagi...
hrni topik aku Kawan ke lawan?.
ermm..topik yg amat sensitif dlm idup aku..
kawan mmg rmai..tp kite xtaw mane kawan yg betol2 eklas nk jd kawan kite...xkire lah susah nye kite..or senang nye keadaan kite....
aku pon xphm n xtaw mne kawan aku mane lawan aku..bkn bmksud musuh d sini yer...
hidup sbg pelajar bukan je dpt tekanan study tp kdg2 kite dpt tekanan dlm persahabatan..
hey..mcm2 prangai kan.....
wey sedih kot kalo kawan yg kite syg sanggup tikam kite dr blakang..atau pon xpnah menghargai kite..haha..touching plak kaw zie..
yer aku taw kadang2 aku ade salah jgk.tp npe xbleh nk ckp face to face dgn aku??..valawokk kaw igt kaw tu xpnh wat salah ke...tp xpela..kawan punye pasal sume okey..btol x..
gini ler kawan,bile die susah kite bantu..tp ade kaw igt budi die?.bile kaw sng mule lah kaw xpueh ati erk..kawan ade ke xde ke same je time kaw snang ek..
hahah..
dunia dunia..xpelah...aku doa sgt aku d kelilingi kawan2 yg mnghargai aku dan ia bukan lawan aku.

No comments:

Post a Comment

MusIc akTifKaN diRikU